Friday 5 May 2017

BEKAL SEGERA JER..

Minggu lepas nyer bekal..
Mee Kering Goreng...
Bekal siaran ulangan...
Ala rileks ar...
ASTRO pun banyak siaran ulangan..
Apa lagi bekal sekolah aku..
Hehehee....
Nak jugak menang....
Hihihihihi....
Sebenarnya sebab makaa nak upload pic banyak2 sebab internet lembab macam Siput Khinzir...
Sebab tu untuk Bekal Mee Kering Goreng ni just upload 1 pic jer..
Lagipun dah banyak kali wat entri pasal Mee Kering Goreng ni..
So...
RESIPI MEE KERING ni ..klick jer sini...


Ni lak Bekal hari apa ntah...
Dah x ingat kalau nak sebut hari..
Sebab setiap hari bawa bekal...
Cuma kadang x tulis sebab bekal sempoi giler..
Dah kalau just bawa bekal Roti Krim jer xkan nak wat entri..
hahaha...
Kadang bawa bekal Roti sapu  peanut butter or sapu jem jer...
Malas la nak citer..
Hihihihi...



Macam bekal ni ar...
Ni untuk sarapan dan bekal...
Roti Sosej ...dan Fish Finger...
Roti tu ada 2...
Satu untuk abang sarapan
Roti Sosej tu bukan mak aku masak..
Just beli...Nampak cam panjang giler kan...
Tapi bayak anginnnnnn jer..
Kalau dilenyek dipadatkan  rasanya besar fishball jerk...
Makan sebatang tu memang xkenyang langsung sebab rasa anginnn jer..
Mak aku cakap dorang letak yis dan bread improve banyak sangay kot..
Nampak roti tu besar dan panjang tapi penuh angin...
Asalnya nak buat bekal tapi sebab malam tu aku tidur x makan..
Paginya lak membuang..
Mmmm..lapar giler...
So Roti tu aku wat sarapan ..
Minum Cocoa Tamar..
Untuk bekal mak aku goreng Finger Fish..
3 keping...
2 aku bawa bekal..
1 tinggal kat abang..
Wp abang dah ada Roti Sosej tu..
Tapi tinggalkan juga 1 kat abang..
Sebabnya abang dah tengok mak aku goreng untuk aku..
Kalau x tinggal kat abang 1..
Mesti abang sedey...
Dah la Roti Sosej ni x kenyang...
Hahahaha...
Mak aku cakap sebab tu mak aku selalu masak untuk makan dan bekal.

No comments:

Post a Comment