Friday 11 October 2013

BILA PERUT LAPAR...........MAKAN JE

 Semalam nyer citer...semalam x sempat nak on9 sbb bali sekolah lambat...Mula tu kakak ada meeting pengawas....Pas amik kakak mak aku nak gi bank plak bayar keta...Masa balik plak hujan lebat giler.....air penuh kat jalan...macam lalu dalam sungai je...
Sampai rumah dah dekat pukul 5 petang...Laparrrrrrrrrrrrrrrrrr...
X nyempat mak aku nak amsak nasi...aku asyik nyanyi lapar jew...Mak aku kata kalau nak capati ada la...hmmmm..boleh lah....Mak aku buat capati roll...ala yang roll ngan telur dadar & salad & mayo tu...sambil mak aku masak capati tu..aku masak air...Mak aku buat plak teh 0 panas...
Aku ngan kakak makan ngan penuh nikmat....sbb...laparrrrrr...dah la hujan...lagi la laparrrrr

Masa tanya mak aku..dia kata dia xnak capati roll tu...rupanya bukan dia xnak tapi capati tu ada 2 keping jew...Aku ngan kakak je la...Mak aku buat telur dadar cheese...boh ngan salad & mayo...teh 0 jugak...Tapi baru je mak aku gigit sikit....aku dah paw...hahaha...
Akhirnya mak aku amik kuih raya yang nak bawa balik kampung tu..Biskut Famous Amous....makan ngan teh 0 panas....
Hari ni makan apapun aku rasa sedap jew...Mak aku kata makanan akan rasa sedap bila kita tersangatlah lapar.....makan apa pun sedap....So...bila perut lapar...makan je...sbb masa ni perut kita xkan cerewet....hahahaha




No comments:

Post a Comment