Monday 28 October 2013

KEM SUKAN SEKOLAH...

Hari Sabtu & Ahad aku terlibat ngan Program Kem Sukan Sekolah..kat sekolah aku jew..Hari Sabtu malam tu aku dh tulis sikit pasal kem ni..Pastu aku tertidur...Mak aku janji nak kejutkan aku pukul 8.30 sbb aku nak tengok Piala Malaysia Pahang (pasukan yang aku sokong ye...heee) lawan ngan Sarawak ( pasukan negeri kelahiran best freind aku si Umi Amirah Wasli...)Semalam hari Ahad,aku x sempat nak tulis sebab penat sangat..
 Hahaha...amik gambar belakang baju Cikgu Fatah je...anggaplah sebagai banner...hahaha..
Cikgu Aniza & Teacher Dina tengah daftar peserta....Aku daftar untuk Bola Jaring...tapi mak aku suruh masuk Hoki...mak aku kata biar la main permainan yang x tau supaya jadi tahu...bola jaring tu dah selalu main...maka ber hoki lah aku...Perminan lain semua ada ahli ramai...dekat 20 orang la satu permainan...Hoki hanya ada 9 orang jew..Aku sorang je perempuan...tapi aku x kisah pun sbb murid lelaki semua sporting...best sbb cikgu Ayub & Cikgu Mior ajar ...baru aku tau cara main hoki & peraturannya..Lepas ni kalau tengok hoki,aku tau la....
Sarapan pagi hari Sabtu...Makan nasi lemak lauk telur..air mineral...bila tanya cikgu..xde ke air teh ke..kopi ke...cikgu kata xde sebab bajet 2013 semalam harga gula naik ...hahaha...patut la mak aku bising2 dalam keta masa dia tengah dengat PM baca bajet dalam radio dalam keta hari Jumaat tu...rupanya dalam bajet tu dia bagitau harga barang & macam2 la pasal cukai & harga barang..Kakak pun ada cakap..cikgu ekonomi suruh dengar bajet untuk subjek ekonomi..hmmm,aku x paham la sangat...memang x paham pun...hehehehe
Yang jauh kat belakang tu,kumpulan yang baru nak daftar..Geng lelaki ni makan tepi padang...cam best je dorang makan kat sini...aku dah ajak geng perempuan..dorang x nak...Hari Ahad,sarapan mihun goreng..tapi aku x makan pun sbb dah kenyang makan roti & air milo yang mak aku bekalkan...
Tengahari makan nasi ayam....sedappp...hahaha..ni sukan ke..makan....? hehehe
Hari pertama ni cikgu kata banyak belajar teori pasal permainan,pertandingan dan peraturan
 Hari Ahad,Cikgu Fatah ajar buat aktiviti pemanasan badan & regangan....

Ni Cikgu Dina yang tolong amikkan gambar..... Aku ngan Asniza dah janji  pakai baju warna pink...
Lompat-lompat ni aku suka la.....hahahaha
Ni masa aku nak gi main hoki ...tapi gambar tengah main hoki xde la plak...hmmm nanti cikgu Suhairi upload dalam web sekolah boleh la aku copy....





No comments:

Post a Comment