Saturday 26 October 2013

ANUGERAH HEM & MENANG MENARI.....


Ni trophy yang kakak dapat hari Isnin..Kakak dapat Anugerah HEM kat sekolah dia...Waa..bangga la juga aku sbb kakak aku jew yang dapat.Bukan tu jew..kakak juga dapat duit RM50.00...Kakak kata dia pun x tau dia akan terima anugerah pada hari isnin tu..Tn Hj Khairom PK HEM kat sekolah dia nak buat surprise rupanya...Hmm..mak aku kata agaknya sbb rezeki kakak dh ditentukan la tu sbb dari seluruh sekolah tu,kakak yang terpilih...
Sebenarnya kakak dapat hari Isnin tapi hari ni baru aku tulis..sbbnya hari Rabu baru kakak bagitau aku ngan mak aku...tupun sebab kakak nak beli baju untuk gi Hi-tea...Kakak kata dia dapat duit anugerah tu,dia nak beli baju gi hi-tea...tapi baju tu lebih dari RM 50...mak aku yang kena tambah...huhuhu..
Ni plak hadiah yang aku dapat hari Khamis ...Hari Khamis tu ada Program ngan Jabatan Alam Sekitar....Masa dorang suruh menari ikut klip video,aku ngan Najwa & Iffah buat & dapat tempat pertama..
Hadiah botol air jew pun sorang satu..tapi aku puas hati sbb dapat buktikan kitorang boleh menang walaupun ramai yang kutuk kitorang...Masa  naik pentas amik hadiah ni,ada la beberapa orang budak tu x puasa hati ngan aku & siap leceh kan aku & perli sbb dapat hadiah botol air jew......Sebelum turun pentas tu...aku sempat lagi "buat ucapan" kat dorang yang ngutuk aku sambil cakap..." walaupun botol air jew...tapi...kau ada..?  "  hmm puas hati aku...
Aku tau,takat botol air ni,sehari duit belanja sekolah dorang jew boleh beli 10 botol ni...tapi aku cuma nak buktikan ...walaupun aku xde duit banyak macam dorang tapi aku berusaha sendiri...tu jew...

No comments:

Post a Comment