Sunday 16 February 2020

NASI GORENG DORY


Nasi Goreng Dory
Bekal abang ngan kakak
Untuk hari Jumaat


Nasi Goreng

Mak aku cakap just guna pes tomyam untuk goreng nasi ni
+ sayur carrot, kobis & daun sup


Ikan Dory Goreng Crispy


Mak aku cakap just  gaul tepung pedas
& goreng lah sampai garing
Hot & Spicy + Crispy
Memang la sedap

Abang yang x makan ikan pun bawa bekal iakn dory
Mesti abang ingat Chicken popcorn

Abang siap meratah
Aku yang tengok telan air liur jer
Sebab takut abang habiskan
Kang abang ingatbaku dah makan ker
Nak cakap macam x sampai hati
Huh
Sib baik abang ratah sikit jer

Nasi Goreng Ikan Dory

Sambil aku makan whatsApp mak aku..
Sebab mak aku x bawa bekal pun

Mak aku cakap tengah makan Bubur Lambuk vs Teh o Panas
Mak aku cakap ada kawan open order
Mak aku cakap sedap...
Aku makan Nasi Goreng Dory
Kakak nganabang bekal Nasi Goreng Dory
Mak aku makan Bubur Lambuk..
Alhamdulillah..... Allah masih kurniakan rezeki

No comments:

Post a Comment