Thursday 13 February 2020

BURITTO MUDAH UNTUK BEKAL


Buritto Mudah Untuk Bekal
Hahhaha... Selalu tulis  Tortilla jer
Hari ni guna nama Boritto
Sebab abang memang panggil Boritto
Aku. Kakak memang panggil Tortilla
Sebab memang mak aku swbut tortilla jer dari dulu..
So.. ikut jer mak aku cakap
Tapi abang kata Tortilla tu nama roti  wrap tu
Kalau dah isi filling dia dipanggil Buritto..
Mmmmm... Jap nak cari info...


Mmmmm..... Ok, abang betul..
Bab2 western kena bagi abang menang ssbab banyak bahan  masakan & western food abang lagi tahu..


Ok ni bekal abang hari Isnin..
4 ketul buritto...
Abang kata sempat makan 1 jer sebab abang kata 1 bagi cikgu abang
2 lagi kawan-kawan abang makan

Bekal kakak
Sejak malam kakak dah pesan mak aku kalau buat bekal tortilla @ sandwich JANGAN letak tometo slice
Sebab kakak x suka tomato
Ish... Tomato la sedap..
Aku suka tomato kalau letak dalam sandwich or tortilla

Mak aku nyer bekal
4 ketul tortilla
Abang nyer  bekal Buritto
Kitorang bekal Tortilla
🤣🤣🤣


Actually hari Isnin aku ikut mak aku
Sebab nak gi amik lesen L aku kat driving school tu..
Dekat ngan tempat mak aku
So.. Bekal ni untuk berdua ngan mak aku
Yewwww.... aku pun ada bekal
Hahahha...


Selalu mak aku akan update whatsApp bagitau aku yang mak aku tengah makan bekal
Hari ni xyah update sebab aku makan bekal sama2 ngan mak aku..
Filling tortilla ni mak aku just guna daging burger ayam macam KAT SINI....
Kadang mak aku guna jer nugget, fries & isi ayam..
Ada juga beberapa kali mak aku buat sendiri kulit tortilla macam dalam  HOMEMADE TORTILLA.. kat sini


2 comments:

  1. betul la tu burrito nama dia. femes jugak kt luar negara, kdg diorang letak nasi berperasa dalam tu

    ReplyDelete
  2. Heee... Swlama ni panggil tortilla jer.. Macam xdw filling la plak kan..
    Haaaa.. Yang latak nasi tu pernah tengok dalam Master Chef Malaysia.. Group Syanie masak untuk cabaran apa ntah yang dorang kena buat jualan tu & menu tu menang
    Maesti sedap nih

    ReplyDelete