Sunday 17 November 2013

PRA ANNUAL DINNER...AKU YANG BERUNTUNG....

Ni citer hari Rabu...Petang tu lepas dapat hadiah Naib Johan Bola Jaring...aku ikut Fatah & beberapa orang cikgu gi hantar hadiah kat Bangi.hadiah tu semua untuk cikgu2 sekolah aku..Malam ni cikgu2 sekolah aku ada annual dinner ktBangi Golf Resort...ni kira pra annual dinner la sebab baru nak siap2 tempat tu...
Banner dah siap pasang...Malam nanti ..cikgu2 tu akan ber dinner kat sini la...Aku pun akan ber dinner sekali...Cikgu Fatah dah bagi tugas untuk aku ngan Aina..kitorang akan jaga kaunter pendaftaran..pastu jaga kaunter hadiah plak....Patutnya kanak2 macam aku kena bayar RM25.00 tapi sebab aku akan bertugas untuk pendaftaran...bagi door gift & kaunter hadiah..maka ckgu fatah kata dia bayarkan untuk aku....hehehe tq cikgu....saya x kisah buat kerja ni sebab saya suka..Lebih2 lagi cikgu fatah dh bayarkan untuk aku..lagi la aku suka..hehehe

Cikgu2 lelaki je yang datang uruskan tempat ni..Agaknya masa ni cikgu2 perempuan sibuk pegi set rambut & make-up lip-lap2 kot..hahaha
Ni beg door gift untuk cikgu2 malam ni..Cikgu fatah kata..kerja aku..dartar kehadiran cikgu2 & bagi door gift ni sorang satu...
Ni hadiah cabutan bertuah malam nanti..Cikgu fatah kata lepas pendaftaran...Aku ngan Aina akan bertugas bawa dulang hadiah atas pentas masa cabutan bertuah & hadiah2 lain....hm...aku memang suka bab2 ni..
Cikgu fatah tengah cuba Red Carpet & Cikgu Aziron,Cikgu Pian serta Cikgu Robaizan plak tengah setting tempat..Aku bertuah sebab dapat tengok dari mula setting sampai malam nanti...Dorang lain x dapat....tu sebab aku kata ...Aku Yang Beruntung....hehehe
 Aku tengah boring tunggu cikgu2 siapkan tempat dan hadiah....Sebenarnya aku x sabar nak tunggu malam ni ..Pertama nak pakai baju baru aku tu..ke-2 buat kerja sukarela jadi penyambut tetamu & tukang bawa hadiah tu..ke-3..hehehehe..nak makannnnnn..
Cikgu Pian tengah layan kareoke sementara cikgu lain siapkan tempat......Dia tengah berangan jadi penyanyi pujaan...suara dia..?...hehee ..no comment..!!!!
 Sebelum tinggalkan tempat tu...aku sempat la servey menu malam nanti...Yesssss..!!!! dah nampak dah satu menu yang sangat menarik hati aku....Kambing bakar..!!!!!!!
Apapun masa ni memang aku x sabar sangat nak tunggu malam......!!!!


No comments:

Post a Comment