Thursday 12 February 2015

CAPATI CICAH KARI....


Capati Cicah Kari.....
Hari Isnin nyer dinner.......



Capati segera je....
Ni mak aku la yang nak sangat makan capati ni..
Kan dari hari Ahad mak aku kata gi cari tepung capati kat kedai mamak tu xde stok...
Hari Ahad kan dinnernye Lempeng Kelapa & Lempeng Kosong cicah Mochai Curry...
Hari Isnin mak aku ajak gi Hero terus beli  frozen Capati...


 
Walaupun capati ni hanya Frozen Capati...
Tapi sedap & aku suka...
Tahun lepas banyak kali doh bawak bekal capati roll
Hmmmm...lama dah x bawa bekal Roll Capati ni ....
Hehehhe...



Capati cicah Kari Kacang Mochai...
Kari yang buat hari Ahad...
Mak aku kata memang masak MOCHAI CURRY ni....
Memang nak makan ngan capati pun.......
So...tercapai lah teringin mak aku tu...
Yang nak makan Capati ngan Mochai Curry tu....


No comments:

Post a Comment