Thursday 13 February 2014

CAPATI WRAP.....BEKAL HARI KHAMIS....

Bekal hari ni Khamis......
Dah pernah bawa bekal ni sebelum ni....
Capati Wrap ...Balut Capati...CApati Ala Tortila...apa2 je la..
.....Capati bubuh inti daginng burger,telur hancur,salad & mayo......
Mak aku kata pinjam idea Mc D Breakie Wrap.....
Tapi mak aku tambah daun salad .....& tortila tu ganti ngan capati...
Capati segera...6 keping
Scramble egg masak ngan lada hitam....dari 3 biji telur
Ramly Chicken Burger - goreng xyah boh minyak-3 keping
Daun salad- aku suka kalau mak aku boh banyak2
Mayonis- pun suka boh banyak
Cheese- xde pun..agaknya mak aku lupa nak boh....
Capati yang dah masak...Letak daun salad...1/2 daging burger....telur hancur....mayo...& wrap kan dia...
Bungkus ngan aluminium foil....
 Siap....Bekal & Sarapan Hari ni.......1 wrap untuk makan dalam kereta dengan 1 tumbler Teh O panas suam....2 wrap lagi untuk bekal.....Lagi 3 wrap untuk mak aku & kakak...
Mungkin x secantik Mc D nyer...tapi sebab mak aku kata dia masak with heart & love....maka bagi aku...capati wrap ni sedap  sangat..... :-) 
Brrrrrrr.......Ahhamdulillah........

No comments:

Post a Comment