Monday 20 November 2017

COKLAT BERYLS'

Coklat Beryls'
Beliiiii....
Bukan dapat free...


 Beli kat Kilang Beryls'
Ikut Lawatan Sambil Belajar sekolah aku...
Melawat Kilang Beryls'.
Wetland...
Singgah makan kat Taman Warisan..
Pastu balikkkk


 Tiramisu...
Fav mak aku .
Beli 3 kotak kecik jer...
1 kotak ada 12 bijj
Balik kena leter ngan mak aku
Sebab mak aku bagi duit soh beli 3 pack besar
Mak aku cakap nk bawa balik untuk Aqil cuti nanti
Mmmm....mana aku tahu...
Nak beli banyak takut mak aku marah..
Mmmmm rupanya beli sikit pun kena marah...
Huhuhuhu...


 Ni fav aku.
Dark Chocolate
Bitter Sweet...


 Sedapppp


 Chocolate memang fav semua pun..
Mak aku simpan kakak 1 kotak..
Alaaa ..12 biji jer


Yang ni pun bitter sweet.
Aku makan sowang2
Sebab x manis sangat.
Sedappp.
Sekian...Terima Kasih

No comments:

Post a Comment