Wednesday, 11 June 2014

ABANG MASUK WAD,,,HUKM

Cuti sekolah kali ni panjang...2 minggu setengah..Mula 28 Mei hingga  15 Jun..19 hari semuanya...Tapi walaupun cuti panjang aku x gi mana-manapun..Setengah minggu cuti dari hari Rabu sampai Sabtu ada Kelas Tambahan PIBG...

Hari ke-2 cuti sekolah 29 Mei hari Khamis aku ada Kelas Tambahan PIBG...Hari tulah abang kena masuk wad kat HUKM sebab 30 Mei nak operate lutut..Masa ni aku dah balik Kelas Tambahan..Lepas amik kakak kat tempat kerja petang tu terus gi HUKM untuk lawat abang...tapi masa ni abang belum operate lagi...masa ni abang makan untuk kali terakhir..terakhir hari ni la je pun sebab mulai 8 malam abang kena puasa untuk opertion esok,,,
 Nasib baik menu malam tu ayam...Kalau x..mesti abang sedey..hahaha..Ayam Masak Merah HUKM...Sayur Tumis Kobis HUKM...Sayur Labu Air HUKM & Sup Sayur Manis HUKM..hahaha menu tu mak aku yang bagi nama...Abang makan x habis pun sebab dia kata x sedap macam mak aku masak...hee.Ataupun abang x lalu makan sebab esok nk operate..hhuhuhu
Kakak masih dengan uniform kerja sebab balik kerja terus gi lawat abang..Hari ni juga hari terakhir kakak kerja sebab lepas ni kena sambung belajar..Kakak macam terliur je tengok abang makan..hehehe..
Dalam pukul 7 malam kitorang balik sebab waktu melawat habis pukul 7..
Patutnya nenek nak datang juga..tapi balik dari hantar abang tengahari tadi nenek muntah-muntah kat rumah...So,kitorang kena balik cepat...Sian abang kena tidur kat HUKM malam tu...


No comments:

Post a Comment