Monday 21 October 2013

ROTI NGAN NUTELLA JEW...!!!!


Hari ni bawa bekal bodo-bodo jew.....Roti sapu ngan Nutella jew...


Sebenarnya mak aku masak Lepat Pulut kacang malam tadi tu..untuk balas bekas & bagi jiran sebelah rumah...Pagi ni mak aku soh aku bawa Lepat Pulut Kacang tu..tapi aku yang xnak bawa...Hari ni kan ada pepriksaan akhir tahun..xnak lah aku bekal pulut tu..nanti ngantuk....betullll...kalau aku makan pulut banyak-banyak mesti mengantuk...
Kakak pun xnak bawa lepat pulut tu sebab leceh..nak bawa rendang lagi...berminyak plak tu..macam makcik-makcik jew kalau bawa bekal pulut la,rendang la bagai...Akhirnya kakak pun bawa bekal roti sapu Nutella juga....
Yang bekas purple tu ..aku nyer...roti sapu Nutella potong segi 4 panjang2.....Kakak nyer roti tu potong  segi 3...Yang bekas hijau tu ...bekas yang kawan mak aku..Mak aku isi ngan lepat pulut & rendang tu balas balik bekas tu...Yang container depan ni nampak isi dalam tu pun mak aku nak bagi kawan dia juga....
Aku dah plan semalam nak bawa air Solivite sekali buat bekal hari ni...tapi lupa nak amik dalam peti ais..huhuhu...Rehat tadipun aku hanya makan 2 keping jew roti tu sbb x sempat...nak kejar masa study BM penulisan & Sains....

No comments:

Post a Comment