Thursday 31 October 2013

ANEGERAH NILAM 2013.....SYUKUR AKU DAPAT TOP 3....


Hari ni aku antara yang bertuah kerana terpilih untuk menerima Anugerah NILAM Peringkat Wilayah Persekutuan...Tahun lepas,Anugerah NILAM dibuat di Muzium Negara..tahun ni tahun 2013 majlis ni dijalankan di SMA MAIWP...selain aku,ada 2 orang lagi  yang layak dari sekolah aku...
Dalam surat tu tulis mula pukul 9.00 pagi tapi pukul 8.32  aku tengah mendaftar dah...SMA MAIWP ni baru je buka tahun ni..cantik sangat sekolah ni...luas & bangunan cantik macam universiti la...
Aku ..Najwa & Shasya....dah ada dalam dewan...tengah tunggu ketibaan VIP....untuk rasmikan majlis..
 Persembahan nasyid dari pelajar SMA MAIWP...sedap suara dorang..meremang bulu roma aku...Najwa kata salah sorang tu bekas pelajar SKAD..sekolah kitorang...tapi aku x cam...
Tengah beratur untuk naik pentas terima anugerah.........
Nama aku dah dipanggil...Sedang berjalan untuk menerima anugerah....gemantar tu...
Aku sedang menarima Anugerah NILAM peringkat wilayah Persekutuan Kuala Lumpur 2013 ...sebagai pemenang tempat ke-3 kategori Sekolah Rendah Tahap 2...dapat sijil & duit 80 hinggit...tahun ni rezeki aku tempat ke-3..tahun lepas aku naib johan tahap 2 & tahun 2012 aku berjaya jadi Johan tahap 1...Gementar tapi ada rasa bangga la bila ramai yang amik gambar aku..rasa fofuler la ...hahahaha
 Lagi bangga bila semua pemenang tempat pertama hingga ke-3 diambil gambar bersama Pen.Pengarah BTPNKL, En Sanusi & Pegawai PPD,Encik Tajudin & sorang lagi yang perempuan tu aku x ingat namanya....bangga + syukur....

Muka bangga..... bukan riak tau...hahaha..sebenarnya aku nak mak aku yang bangga dengan kejayaan aku..... duit yang aku dapat ni..aku cadang nak belanja mak aku beli baju baru Hari Anugerah Cemerlang sekolah aku minggu depan...In sya Allah,minggu depan aku akan naik pentas sekolah aku pulak untuk terima anugerah NILAM peringkat sekolah aku...so,aku nak beli baju yang cantik untuk mak aku...
Harap-harap tahun depan aku akan dapat tempat pertama pulak...dapat la duit tu banyak dari tahun ni...Aku teringin sangat nak beli Music Box...huhuhuhu










2 comments:

  1. assalamualaikum! nice story. tahniah! ada apply kat smamaiwp x ? Im from there actually =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam...
      waa...abg ni kira student smamaiwp la..waa bestnyer...sy br standard 5..doakan saya dapat 5A UPSR 2014...nk juga study kt smamaiwp tu..macam best jew...doakan untuk saya..anyway tq ...salam

      Delete