Sunday 18 August 2013

KUTIP BIJI GETAH MAIN CONGKAK....RAYA KE-6

Haa ni adalah buah getah yang aku kutip dengan Haikal....Banyak la juga yang kami kutip dari 2 pokok getah tepi pagar rumah nenek...
Acik suruh kutip buat buah congkak.....
Papan congkak ni memang ada kat rumaha nenek..Papan ni boleh lipat & bawa macam beg..Tu batu-batu kecik yang mak aku kutip buat buah congkak sebelum aku ngan Haikal pegi kutip buah getah...
Dah kutip biji getah...budak kcik tembam ni pun nak main jugak la....aku ngan Haikal isi biji getah..si Aqil tu buang...aku isi..dia buang....hmmmmm
Lastly ...bagi jew dia main sorang2...hahaha...tp dh sorang2..xnak la plak dia main...Acik bawa dia pegi mandi kot....aku pegi dapur amik mihun sup ...makannn!!...pueh hati den...hehehe..Pastu mak aku gogeng pulak cempedak & buat 1 jag air teh 0 panas...
Cempedak goreng...........
 
Mihun sup...........Brrrrrrrrrrr



No comments:

Post a Comment