Monday 19 August 2013

JALAN TAK JEM PUN............

Hari Khamis ........
Hampir pukul 9.00 pagi kami dh masuk tol.........
Dalam 12.30 tengahari kami dh sampai R&R Tapah...Mak aku singgah sbb nak rehat....
Semua x nak makan sbb masih kenyang makan nasi pagi tadi....Hmm,parking banyak lagi...maknanya ok la tu....Jalan tadi pun x jem pun...Semantara mak aku baring jap dalam keta...aku ngan kakak biasa la....Kalau singgah R&R Tapah ni mesti nak beli "Cool Blog"...Ala,kira macam pearl tea tu la...Aku bli perisa stoberi..Kakak beli mocca kot...

Rehat dalam 1/2 jam...kami teruskan perjalanan..Kami cuma singgah kat Rawang je sbb mak aku nak gi toilet...Pastu terus balikkk...Jalan memang banyak kereta tapi x jem....Mak aku kata sbb cuti raya kali ni panjang kot....xtau la apa kaitannya teori mak aku tu.....
Belum pukul 3 petang kami dah selamat sampai rumah...Syukran....



No comments:

Post a Comment