Saturday 17 August 2013

BAALIK KAMPUNG....Oh,Oh.Oh.....BALIK KAMPUNGGGGG...!!!!!1


 Ni la penyanyi lagu "Balik Kampung" yang fofuler masa raya tu...Aku mmg tau lagu tu & ada lagi banyak lagu Sudirman yang aku suka dengar.Mak aku mmg ada simpan CD Sudirman ni dalam kete...

Patutnya aku nyanyi lagu ni masa nak balik kampung hari tu...tp xpelah..aku nyanyi je hari ni....w/pun dh balik KL....heeee
Skolah start cuti 3Ogos lagi...Ramai dh kawan2 aku yang balik hari Jumaat lagi...Aku plak..hari Ahad tu baru balik kampung..kiranya 26  Ramadhan la...Mak aku kata sempat la 4 hari  lagi buka puasa sama2 ngan nenek

Sian mak aku penat drive lebih 6 jam tu....dah la puasa...tp mak aku kata dia ok ja...x penat pun...sampai kampung siap mak aku boleh terus masak sama2 ngan achik lagi...Apapun syukur kami selamat sampai kampung...Orang yang paling seronok tentulah nenek aku....!!!!!!!



No comments:

Post a Comment