Sunday 9 March 2014

HARI RABU PUNYA BEKAL...X BERKHASIAT ..!!

Minggu ni banyak bekal x berapa berkhasiat..Mak aku kata banyak bawa bekal makanan beku...sebab minggu ni semua pu penat...x sempat nak masak yang best-best...
Aku bawa Wedges lagi ..Sama macam hari Isnin...Pastu Sosej Rebus tu mak aku suruh buat bekal untuk makan tengahari sebab ada kokurikulum....Lupa nak cakap ngan mak aku semalam cikgu dah cakap kokurikulum dibatalkan sebab cuaca jerebu...xpelah,bawa juga sosej tu untuk lunch sebab kelas tambahan tetap ada juga tengahri tu...Kelas tambahan x dibatalkan walaupun jerebu...hehehehe
Aku ok je..Kalau bawa wedges tiap hari pun xpe..hehehe..Mak aku je yang x kasi..
 Kakak bawa Finger Fish untuk sarapan dalam kereta...
Pastu Sosej tu untuk lunch..Haaa,hari ni mak aku dh x potong dah sosej tu..Kakak dah cakap awal2 suruh bungkus ngan aluminium foil & letak sos sekali....4 batang Sosej Rebus untuk kakak yang tengah deit...hahahaha..orang deit boleh makan sosej banyak2 ke...heee

No comments:

Post a Comment