Monday 3 March 2014

BEKAL HARI AHAD...CROISSANT SANDWICH..

Bekal semalam...hari Ahad..
Hari Ahad..?
Ye..hari Ahad...
Hari Ahad kan cuti...mana ada sekolah...bawa bekal gi mana..?
Hehehehe..memang la cuti...memang la x sekolah...
Ni bukan bekal aku..
Ni bekal kakak...
Sandwich je pun...
Cuma kali ni mak aku guna roti ni buat sandwich..Mak aku kata ni namanya Croissant ...Oooooo
Inti dia pun guna 2 biji telur + 2 batang sosej keju yang dah rebus,potong bulat..garam,lada hitam & mayonis..kacau..Panas kuali ngan sikit minyak zaiton & buat 2 telur dadar..untuk 2 croissant ..
Cam biasa la..mesti kena ada salad...Croissant tu belah 2..isi bahan inti dia & daun salad...
 
Siap sarapan dan bekal kakak...kakak bawa bekal sebab dia x nak makan nasi masa lunch...
Buat 2 je sebab untuk kakak je...Aku ngan mak aku sarapan roti canai kat mamak...

No comments:

Post a Comment