Saturday 28 September 2013

SUKAN SEKOLAH AKU....DAPAT LA JUGA SATU PINGAT....

Hari ni adalah Hari Kejohanan Padang & Balapan SKAD 2013 Kali ke-11 .....haaa..semput nafas bila aku sendiripun nak baca...hahaha..itulah sebenarnya yang tertulis kat banner & surat makluman untuk ibu bapa...tapi bahasa pendeknya...Sukan tahunan la....hahaha

Heee....tanpa training .....dengan penatkat Tioman belum hilang...tapiii.......

Tapiiiii.....dengan semangat nak juga dapat walaupun satu pingat....dengan sorakkan kengkawan untuk aku.....sokongan guru2 & seterusnya petua serta pesanan dari kakak & doa dari mak aku...akhirnya.....dengan bangganya ...aku dapat juga meraih Naib Johan untuk Acara 4x200m Tahun 5(P).....gambar xde lagi sbb nanti cikgu Suhairi akan masukkan dalam web sekolah & FB sKAD...haa..nanti boleh la aku update ngan gambar sekali....aku hanya masuk 2 acara je...4x100 & 4x200...Mulanya aku dh frust dah acara 4x100m kalah.....

Tapi masa 4x200 tu kakak banyak kali ingatkan aku agar aku banyak buat stretching....Sampaikan masa aku dh berkumpul kat track pun akak siap pesan kat kawan aku suruh sampaikan kat aku agar jangan lupa buat stretching...Sebenarnya kakak aku jadi sukarelawan sebagai pegawai sukan sekolah aku ni...Kakak jadi Hakim Penamat...ala yang tukang tangkap pemenang & bagi nombor pada peserta yang menang tu...

So,tentulah kakak nak tengok aku menang...sebab tentu la dia bangga kalau yang menang itu adalah adik "kesayangan" dia ni...hmmm "sayang" la sangat....Heee..apapun hari ni kakak memang sporting sangat ngan aku...bila dia siap pesan kat kawan suruh aku buat stretching tu...aku terharu tau...

No comments:

Post a Comment