Monday 9 September 2013

DURIAN...DURIAN...PULUT DURIAN....!!!!

Aku bukan jual dirian...tapi aku seronok sbb mak aku beli durian ....!!! durian ni kan salah satu peberet haku...hehehehe
Masa mak aku tengah kopek durian tu...sambil aku amik gambar...sambil aku ngapppp durian tu...memang x sabar aku kalau ngan durian ni...

 Kakak yang turun beli durian ni kt Sungai Besi tadi...Mak aku tunggu dalam keta jew...Kakak aku la jadi mangsa sekarang ni...Mak aku kata biar la..biar kakak biasakan diri ...belajar2 pilih & beli durian..hahaha
Kakak kata hari ni durian murah ....Ni semua ni sepohinggit jew....biar betulllll!!!!...Masa aku nak makan durian crepe bulan puasa hari tu bukan main mahal lagi....Hmmm agaknya sbb banyak sangat durian hari ni...sbb tadi sepanjang jalan aku nampak ada 2 ke 3 ke lori tengah turunkan durian...Ada lagi satu tempat kat traffic ligh dekat umah akupun ada bnyak longgok durian orang tengah pilih2 & beli-beli....
Ni la pulut yang aku dah bubuh santan & isi durian tu...Aku mintak mak aku masak pulut sbb aku nak makan pulut durian..Pulut ni peberet nenek aku ni...Kalau kat kampung nenek mesti beli durian & suruh aku makan ngan  pulut & santan...Pastu ramas2 durian ngan santan & pulut ni...memang camtu la nenek aku ajar aku makan pulut ngan durian....hmm kalau nenek ada sini,sah la aku boleh lawan makan ngan nenek....Alaaaa....ingat nenek la ...!!!! huhuhuhu...




No comments:

Post a Comment