Monday 9 September 2013

BEKAL HARI INI.......

Makan..makan...makan...heeee
Hari ni aku rasa malas sesangat nak bangun ....Dengar mak aku panggil banyak kali..tapi aku tarik je selimut...Sekali....mak aku jenguk kat pintu bilik cakap semua orang dh siap dah...dh nak gi skolah...

Hah...!!!!!! baru kelam kabut aku bangun...Aku memang ingat hari ni hari Ahad..ingatkan cuti..tu yang aku liat nak bangun...
Masa nak gi dapur untuk pasang lilin aku nampak ada ni kt atas kabinet dapur...ingatkan mak aku masak kari pagi2 buta ni...bila cium..Oooo tau la aku kuah ni...hmmm ni biasa la mak aku kata nak sejukkan kuah tu sebelum bubuh dalam bekas....
Tengok tepi sinki ada ni...hmmm sah la hari ni bekal spagetti ......pastu baru aku pasang lilin....Lampu bilik air terbakar la...kena pasang lilin....gelappppp...takutttt...!!!

Makanya...makanya ini la bekal aku ngan kakak untuk ini hari.... Spagetti....ada meatball...!!!!



No comments:

Post a Comment