Wednesday 17 July 2024

MENU PANTANG BERSALIN : AYAM PANGGANG,IKAN TALANG MASIN,ULAM PEGAGA & BUAH APPLE

 

Antara menu untuk Adah.
Yang ni menu semalam..hari Isnin..

- Nasi Putih
- Ayam Panggang Air Fryer
- Ikan Talang Masin Goreng Daun Bawang
- Ulam Pegaga Kerinting
-Buah Apple 

Apple ni sedap betul...

Nurul,kawan Adah yang bawakan hari Ahad tu...

Sejak dah ada baby ni..Sabtu Ahad memang hari tetamu menziarah...sama ada rakan rakan Adah atau keluarga sebelah mentua Adah.Maklumlah,keluarga mentua Adah pun tinggal sekitar Klang Velley ni juga.Family belah saya semua kat utara nunn..hanya saya kat KL ni..

Eh,apple tu sedap betul la ..Rupanya dan warna kuning merahnya seakan donut pic...saya segera mengGoogle cari nama apple tu..



Pic Google..

Saya agak apple tu dari jenis Mcintosh..Lain kali boleh cari kat pasaraya nih..

Menu pantang bersalin ini boleh ditonton vedionga di 




Untuk tonton video video lain boleh singgah di youtube channel saya

SEROJA PUTIH

SEMOGA BERMANFAAT..


Sudi-sudikan untuk

+Like

+Comment

+Share

+ Subscribe

TERIMA KASIH💕

6 comments:

  1. kalau jumpa yang sedap manis rapuh memang kita nak cari lagi kan kak

    ReplyDelete
  2. Ana jenis yg tak pandai nak makan apple hehehe

    ReplyDelete
  3. Memang banyak jenis epal. Rasanya pun berbeza.

    ReplyDelete
  4. SA nak cari yang rangup macam washington apple dulu...susah nak jumpa

    ReplyDelete
  5. Saya kalau apel agak picky. Krn terkadang dapat yg isi dalamnya macam gabus, tak crispy 😅. Tak suka yg begitu. Tp kalo dpt yg rangup, baru best ❤️❤️

    ReplyDelete
  6. ammi belasah je apa jenis apple pun tp jangan yg masam

    ReplyDelete