Wednesday 4 May 2016

PULUT MANGGA...




Pulut Mangga ....
Favourite mak aku..
Aku..?
Mmmmm...boleh lar...

Ni versi sopan santun..
Aku lar rasa nampak tu macam sopan santun..
Tu pinggan aku..

Ni versi x sopan ...hahahaha
Mak aku nyer...
Melimpah Sos Santan..
Versi Selfie ke wefie nih..
Pulut bersa mangga nyer...

Nak versi vogue skit TENGOK LAR SINI...

Resipi pun aku copy paste jer

PULUT MANGGA...mak aku
2 cawan pulut - rendam semalaman
1/2 cawan santan + sikit garam & sikit gula
3 biji mangga masak

Santan:
1 kotak santan
sikit garam
sikit gila
1 sudu teh tepung jagung

1.Kukus pulut hingga masak & gaul dengan santan bercampur garam & gula hingga berkilat
2.Masak bahan santan hingga agak pekat
3.Hidangkan pulut kukus bersama  santan & bersama hirisan mangga.

No comments:

Post a Comment