Tuesday 11 June 2024

LIKE ,COMMENT,SHARE & SUBSCRIBE YOUTUBE SAYA YE

 Hadoii..bila orang tua macam saya diberi tugasan kena buat youtube channel tanpa ada ilmu...Memang nak pitam rasanya..

Tapi saya cuba merangkak,meraba dalam kegelapan.Menonton youtube setiap hari dah jadi rutin pulak sekarang ni,mengalahkan budak-budak🙈🤣.

Tak pernah seumur hidup saya edit video bagai.Kalau ambil gambar pun kelaut..Inikan pula nak ambil video..Nak buat video seminit pun,saya terpaksa mengadap lebih 1 jam.Macam orang buta berjalan tanpa tongkat..Demi nak belajar gagahkan juga....Caiyok!!

Nanti jenguk la chanel youtube saya yang seadanya ni yer..

https://youtube.com/@seroja-ec8bc?si=BJAxlIVhESQy6axZ

Baru 2 hari creat..Saya gunakan nama Seroja Putih.


Inilah channel yang baru dilahirkan oleh orang tua yang tetiba kena buat youtube🤣



Baru post 4 short video..
Belum mampu nak buat video panjang seperti yang dikehendaki...Saya mulakan dengan short..Kalau dah tengok jangan kutuk tau...malu...hihihi




Baru dua hari..Ada la 100++ views



Pastikan channel yang ada profil.ni yer..
Macih semua .
Nanti saya update lagi...





10 comments:

  1. singgah sini. all the best.. video shorts cepat masuk view nak banding post video panjang hii

    ReplyDelete
  2. wahhhh tugasan kena buat youtube channel ye?

    ReplyDelete
  3. Tugasan apa ni Mak Ngah, dah jadi youtuber

    ReplyDelete
  4. Wow menarik...jap lagi pi terjah ye....

    ReplyDelete
  5. banyak dahla tu 100+ view dana punya youtube segan mati tak mahu hahahah

    ReplyDelete
  6. Selamat menjadi youtuber 👍👍

    ReplyDelete
  7. Wah dah jadi YouTuber, hebat depa 👍
    Nanti Sy singgah² naaa

    ReplyDelete
  8. Sudah jadi pelanggan Seroja Putih.

    ReplyDelete