Sunday 23 February 2014

AMERICAN BREAKFAST @ MY HOME....

 Hari ni mata hitamku telah bertukar menjadi biru....hahahaha..bukan sebab pakai contact lens ...
Tapi hari ni sarapan macam owang amarika...hahahaha..
American Breackfast la....

Dah lama mak aku x buat American Breakfast ni untuk aku..Aku memang suka...dulu selalu juga mak aku bawa gi sarapan kat Bukit Cheras tu ..kat situ ada American Breakfast...selalunya aku ngan abang akan makan American Breakfast & mak aku akan makan Mihun Sup @ Nasi Lemak & kakak plak mesti makan Pulut Kuning Lauk Rendang Daging...
Mak aku kata American Breakfast ni bukan ada apa sangat pun...
Eh,ye ke..?
Tu  yang macam2 tu..?
Memang la ada...
Ada roti...ada telur mara kerbau....ada sosej...sosej keju...sedapppp...
Pastu ada baked bean....pun aku pilih yang ada keju...yummy....


Lagi.....ada ...
a cup of Vietnam Coffee...
Eh,mana sesat kopi Vietnam plak dalam ini american breakfast...
Hahahaa..mak aku  buatkan kopi Vietnam tu untuk dia..tapi aku nak try minum...
Sudahnya lepas tu aku sakit perut....
Mak aku kata mana boleh campur makanan Amerika dengan Vietnam...!!
Eh, kenapa pulak..?
Mak aku kata sebab dulu orang Vietnam memang berperang dengan tentera Amerika...
Laa...camtu ke...

No comments:

Post a Comment