Saturday 8 June 2013

MAI SCAWAN......

Ni bukan iklan kopi Radix kat TV tu...hehehe..ni cerita hujan. Semalam petang cuaca mendung ja...

Tengok langit gelap penuh dengan awan hitam..Angin bertiuppppp...Awan berarakkkk..Itu tandanyaaa...hari nak hujan..(tu lagu KBSR masa aku darjah 3..hee)..Yang hitam pekat kat bawah tu pokok-pokok..Nampak tak bangunan seketul tu..Tu Menara Telekom kat Bangsar.Nampak jelas kan...sbb hujan belum turun..
Ni dah mula hujan..Menara tu dah mula kabur..Dalam pukul 5.00 cam tu hujan pun turun dengan lebat...

 Pokok-pokok mula basah disiram hujan..Camera murah ni tak nampak sangat air hujannya..heee



 Perut pun lapar....Mak aku buatkan secawan (sebenarnya 1 mug..hehe) teh 0 panas....Pastu lawan plak ngan biskut famous yang tak amous buatan mak aku...nanti aku minta resipi ngan mak aku....

No comments:

Post a Comment