Tuesday 11 June 2013

AKU CUCU YANG BAIK......

Hehehehe...ni bukan nak puji tau..Tapi memang memuji diri... Saje la masuk entry...Gambar-gambar ni bukan gambar baru pun..Tapi saje nak masuk jugak...
Ni la gambar cucu yang baik tu... Masa ni nenek masuk hospital sbb ada batu dalm hempedu..Masa ni kami baru sampai dari KL...tengok muka aku yang blurr tu sbb masih penat..Habis sekolah tadi terus balik.Tukar baju dalam tandas sekolah je...Pukul 12.30 tengahari kami bertolak balik sbb achik bagitau nenek masuk hospital...Nasib baik juga kami tak arwah masa tu sbb mak aku drive..Abang & kakak aku tido.Aku duduk seat belakang.Tetiba rasa keta kekanan je...Degangggggg...!!!!! keta dah langgar pagar tengah highway terus melelong..Aku menangis sakit terhantuk & takut..Sib baik mak aku sempat pandu ke tepi & berhenti.Rupanya mak aku mengantuk sbb penat sangat...Mujur kami selamat & keta je calar belah kanan..
Tengok cucu yang baik ni..suapkan neneknya...hehehehe...Padahal achik & pak cik yang banyak jaga nenek.Penat duduk dalam wad,aku ngan cousin aku si Haikal tu gi main kata taman hospital tu...Gilir2 amik gambar..
Haikal tengah posing kat taman...
Ni Haikal nyer cousin plak berposing...hahahaha
Yang ni baru aku..hehhe..tak la  nampak sangat aku ni mesra camera....





No comments:

Post a Comment