Thursday, 2 June 2022

JEJARI KREATIF- FERRERO ROCHER

 Kalau dah jejari kreatif.Buat apa pun jadi cantik menarik.


Ni hasil jejari kreatif Kak Zam.

Hari Isnin jadi AJK cenderahati perasmi.Dah risau nak bagi apa cenderahatinya..

Ros kata jangan risau sebab dia dah minta Kak Zam hiaskan coklat Ferrero Rocher ni sebagai cenderahati kepada perasmi.Selalunya perasmi depa panggil Ketua Balai Polis dari IPD sini.Tapi tahun ni hanya jemputan dalaman saja.Jadi tak la risau cenderahati.Itu pun kalau saya,memang gelabah biawak juga la nak cari.Nasib baik ada jejari kreatif ni...Kak Zam 


Simple saja kan...Tapi menarik dan sangat cantik di mata saya.


Hari tu masa buat makan-makan ngan Kak Mel pun..Kak Zam yang buatkan jambangan bunga Ferrero Rocher ni..Pun cantik 
Ni saya baru minta Kak Zam buatkan sebakul coklat Ferrero Rocher juga..

Saya nak tema putih..

Kak Zam sent pic ni semalam katanya dah siap..Cantik la..!



11 comments:

  1. ada kan org yg gifted gini..dia usik je berseni.

    ada kawan yg diberi bahan yg sama dengan kita utk deco...dia punya jadi walla...ammi punya hahahha sendiri tgk pun kelakar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungguh .kalau saya memang keras jari jemari..hihihi

      Delete
  2. Cantik gubahannya. Lama tak makan ferrero rocher ni.
    Salam kenal. Singgah sini dan follow blog namakucella. 😊

    ReplyDelete
  3. Ferrero rocher ni mkn tak bole 1.. sdp yg amat..
    Tp, mak cella buat sebakul tu utk apa? Msti ada cte ni.. jgn lupa share.. 🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ...Kalau ada cerita nanti kita share

      Delete
  4. Kalau SA dapat ni memang x bagi orang lain la ni...dapnyaaa

    ReplyDelete