Friday 28 April 2017

BURGER ROTI ARANG

Burger Roti Arang..a.k.a Chacoal Bun
Haaa......hitam macam arang la..
Dah namanya Roti Arang..
Mak aku cakap ..
Jangan ingat Nujum Pak Belalang jer minum kopi arang bontot kuali..
Hari ni kiter pun makan roti arang...
x tau la arang ni dari bontot kuali ke dari arang yang orang bakar sate tu..
Hihihihi..
Mana adaaaa....guma arang khas dari Jepun yang dibuat daripada buluh
Ikut info yang mak aku cari...
Haaa...bukan aku yang cari info tu yer..
Mak aku yang cari....
Heee..
Kalau nak tahu pasal arang ni ..siap ngan resipi Chacoal Bun Burger boleh KAT SINI..


BURGER ROTI ARANG

3 Chacoal Burger ..
2 untuk bekal aku ngan mak aku...
1 untuk abang nyer branch...


Dah macam burger hutan rimba...
Penuh ngan daun salad...




Ni la Chacoal Bun  yang aku beli..
Tapi mak aku yang bayar...kikikiki..
x la mahal pun...



Chacoal Bun yang dah dibelah..
Boleh makan gitew jer sebab ni sweet bun..
Tapi mak aku wat burger ..
Sebab aku nak feel makan Chacoal Burger macam kat Burger King
Heeee...


Sapu butter or marjerin pada seiap belahan bun...


Picit mayonis dan sos cili pada salah satu belahan



Letakkan daging burger yang sudah dimasak...
Sebab bun tu hanya mini bun...
Bila letak daging terus tenggelam mini bun tu..hee



Letak pula daun salad yang sudah dibasuh dan dilap hingga kering..



Lapis pula dengan cheese...


Cucuk dengan lidi supaya lebih kemas...
Masa buka bekal kat kantin tadi kawan- kawan aku cakap Hipster gilee bekal aku....
Biar lah apA pun dorang cakap..
Lepas bismillah jer...
Akucterus ngap..ngap...ngap x pandang kiri kanan dah..
Sowi laj geng....
Aku memang x offer sesapa pun sebab memang hari ni aku tengah lapar gilee...
Sebabnya tadi pagi sebelum gi sekolah aku memang sakit perut...
Membuang sampai perut raaa flat...
Dah tu nk b/ fast rasa x selesa sebab hari ni tesg BM & BI lak tu...
Tu sebab rehat jer tadi aku dah xleh fikir lain..
Aku fikir nak makan bemal ni jer...
hahaha....

No comments:

Post a Comment