Sunday 25 May 2014

BAKE POTATO WITH CHEESE vs TOAST BREAD...!!!!

Bake Potato With Cheese...mata aku je la yang kenyang....Perut aku tetap lapar & mulut aku dah penuh ngan air liur...
Buka folder dalam camera..nampak gambar ni....
Tengok tarikh....
21 Mei 2014 tu hari Rabu...
Sah la aku xde kat rumah sebab 20-23 Mei aku kat PKKKL..Program Luar Sekolah Rendah...
Huhuhuhu...mesti kakak dapat makan ni...
Mesti kakak saje je amik gambar nak bagi aku terliur ni...
huhuhuhuhu
Tengok lagi gambar......20 Mei 2014...hari Selasa...tapi time dia tu pukul 7.52....sah2 la aku xde kat umah juga ni...
Waaaaaaaaaaaa...nak nangis ni sebab mak aku masak ni masa aku xde kat umah...huhuhuhu...
Bila tanya mak aku....
Mak aku kata sepanjang 4 hari aku gi kem memang mak aku kata dia x masak nasi pun...2 hari mak aku kata makan kentang ni...2 hari lagi makan kat restoran mamak ...
Yang makan kat restoran mamak tu aku x heran sangat la...
Ni...part makan benda yang ada cheese ni yang aku xleh nak terima  ni...huhuu..,
Minta mak aku buatkan untuk aku..mak aku kata nanti hari lain...
Waaaaaaa....ni nak nangis kuat2 ni...!!!!
Malas la nak minta mak aku resipi dia...sebab merajuk..!!!!

"Batu Belah..Batu Bertangkup...."
" Jangan la makan aku.....Aku nak makan cheeese....!!!!"
Huhuhuhuhuhuhuu...
Sebab nak juga makan benda yang ada cheese....makanya tadi aku minta mak au buatkan ni...
X dapat Bake Potato With Cheese...dapat ....Toast Bread With Cheese... pun jadi la....huhuhuhu
 Telangkupkan  dua2 roti tu ....
Dapatla tengok cheese tu meleleh...Sama cam air liur aku yang tengah meleleh....
Nyum..nyum..nyum..nyummm....!!!!!!

No comments:

Post a Comment