Sunday 1 December 2013

BIRTHDAY ARISSA....

Semalam petang pergi Semenyih rumah Kak Yatt sedara mak aku..Dia jemput ada majlis hari jadi anak dia-Arissa...Aku tidor je sepanjang perjalanan ke Semenyih sebab lambat sangat...Jalan jem..pastu mak aku dah tersalah jalan..sambung jem lagi...pastu cari rumah Kak Yatt sebab dia baru pindah rumah...pastu barulah sampai...hehehe..pukul 2.45 keluar rumah..pukul 4 lebih baru sampai...3x aku tidur...hehehe
Anak Kak Yatt tu baru setahun umur dia....Masa bulan 3 hari tu ada majlis cukur jambul dia.Masa tu dia baby kecik lagi...dah setahun umur dia baru aku dapat jumpa semula..
Ni la Arissa..birthday girl comel tu...ngan bapa dia...abang Zul..suami kak Yatt...
Tema dia Mickey & Minnei Mouse...Semua warna merah dot-dot putih..Meja..kerusi...Kek dia pun Minnei Mouse...Head band dia pun Minnie juga...nampak comel la...
Mana aku tau dia suka Minnie Mouse..Kalau aku tau mesti aku belikan Minnie Mouse..Sebab x tau,kitorang belikan Teddy Bear warna purple untuk hadiah...

Birthday girl nangis xnak potong kek...Arissa..kak Yatt & abang Zul...
Kek dia pun Minnie Mouse..sama je ngan alas meja...hahahaha
Ada nasi ayam,laksa,sosej & kuih....Aku ambik cup cake 2 biji share ngan kakak..kakak aku biasa la..kalau gi rumah orang bukan dia nak makan..tapi kalau kat umah...huh,berebut ngan aku..hehehe


 Masa balik Kak Yatt bagi guddy bag untuk aku ngan kakak..tapi sebab masa dalam kereta aku ngan kakak dah bedal makanan yang ada dalam tu.. lupa nak ambil gambar..Ada coklat,lolipop,gula-gula,mashmello,biskut Mickey Mouse & cupcake..Hanya cup cake tu je selamat sampai rumah sebab susah nak makan dalam kereta sebab ada cream tu..hehehe..Biskut tu pun hanya satu yang selamat sampai rumah sebab simpan untuk mak aku..hahahahahaaa...

No comments:

Post a Comment