Tuesday 24 May 2022

KENAPA KOMEN READER TAK NAMPAK KAT POST

 Sejak minggu lepas,banyak komen daripada reader tak nampak kat posting..


Bloger nampak posting tu dalam ruangan komen..Tapi bila pinkat posting takdak...

Kenapa jadi macam ni?

Saya memang tak tau bab IT ni...Blog ni pun memang creat by Cella masa dia darjah5..

Tapi nak tulis ..upload pic & upload vedio dan nak publish saya reti la sikit..Tu pun tak reti edit🤭

Kalau suruh saya creat blog memang sumpah tak tau!

huhuhu...malu pada diri sendiri sebab malas belajar untuk majukan diri...


8 comments:

  1. Dah banyak entri Mak Cella yg sy tak boleh komen, yg ni baru ada ruang komennya. Masalah yg dialami ramai blogger skrg, yg pakar blog pun fenin katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh...memang masalah sejagat rupanya...ingatkan sebab saya yang tak pandai IT ja alaminya..
      Terima kasih SK

      Delete
  2. Sy nak bantu pun tak pandai MC..
    Moga-moga boleh setel lah masalahnya ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menjadi pendengar(sebenarnya pembaca) pun dah cukup membantu PH🤭..Terima kasih PH

      Delete
  3. Saya pun kadang-kadang ada masalah begini. Saya pun tak pandai bab IT. Tapi masalah ini saya atasi dengan klik bahagian tepi yang yang ada gambar tong sampah (padamkan ulasan ini) dan ada satu tanda / (kalau klik ditulis bukan spam). Cuba klik tanda spam tu, lepas tu keluar pilihan 'batal' dan 'terbitkan' Seterusnya klik 'terbitkan' dan ulasan akan terpapar di ruangan komen dalam entri kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeyyyyyy....
      berjaya buat ikut panduan Cikgu Amie...
      Komen Cikgu Amie ni pun asalnya sejak malam tadi...Pagi ni baca dan cuba ikut step by step tu...Hasilnya komen ni dah ada kat sini..
      Aura seorang "cikgu"..mengajar.
      Terima Kasih Cikgu🌹

      Delete
  4. Sblom ni macam xde ruangan komen..ingat memang saje kak x nak entry tu di komen...rupanya ada problem ye..so far dah ok dh ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi...saya tak reti nak usik-usik pun nak hide komen atau nak tutup komen.Tahu tulis ..upload pic & publish saja🤭

      Delete