Wednesday, 28 October 2015

SARAPAN UBI KAYU REBUS...

Ubi Kayu Rebus Cicah Kelapa Bergaram dan Gula Perang...
Bersama secawan Kopi O panas.....
Sedappppppp...
Jangn tak caya aku yang habiskan semua ubi dalam pingngan tu ...
Bersama kopi O tau
Yesss...betul...
Bersama kopi O tu..heeee
Mak aku kata aku ni memang selera macam orang tua...
Biarlahhhhh...heeee
Ni sebulan lepas nyer gambar....
Dah lama kan x hup date ...heeee

 Ni bukn kat kampung tau...
Walaupun nampak tikar mengkuang tu...
Tapi tu kat rumah aku tau..kat KL ni..
Mak aku kata tikar mengkuang tu kesayangan mak aku tu....
Ubi ni sebenarnya lebih mak aku masak bengkang ubi...
Mak aku kata susah juga nak dapat ubi yang empuk gebus macam ni..
Kadang beli ubi bile rebus isinya keras x empuk...
Hmmmm....no komen sebab aku memang xtau...
Heee

Sedap do...
ubi tu gebussss....panas2 cicah ngan kelapa masin & gula perang yang manis...
Hirup kopi O....
Pergh....heaven..!!!!!


No comments:

Post a Comment