Sunday 10 November 2013

NASI MANDI TAK BASAH......HAHAHAHA

Bangun pagi hari minggu....tengok mak aku cuma masak Pulut Kelapa ngan Ikan Pekasam...Alamak...!!!
Naper ngan mak aku ni...asyik makan pulut jew ni....waaaaaaaa!!!!!
Dah la Pulut Kelapa Ikan Pekasam..Pastu mak aku buat plak Air Kopi 0 Pekat.....OMG...!!! That's Not My Taste la My Mum....huhuhuhuhu....
Mak aku makan dengan penuh selera...Mak aku kata tu makanan dia zaman kecik-kecik..Nenek selalu masak pulut kelapa ngan ikan pekasam tu...Hmmm..memang la aku pun suka ikan pekasan & pulut tapi kalau selalu sangat..mana boleh....huhuhu..air kopi plak tu...huhuhu
Lastly,sbb aku xnak makan pulut tu..mak aku masakkan Nasi Ala Nasi Mandy...Nasi Mandy yang selalu aku makan ngan achik tu ada lauk ayam panggang,kuah & salad tomato..tapi yang ni cuma ada ayam panggang & sup je..Mak aku kata ni kira masak untuk makan tengahari  sekali la...Nasi Mandi x Basah sebab Nasi tu betul dah Nasi Mandy tapi ada yang x lengkap maka jadi la Nasi Mandi x Basah...hahahaha
Biar lah Mandi x Basah pun... Aku lebih rela makan ni dari makan Pulut Kelapa Ikan Pekasam tu...Sebabnya Nasi Mandi x Basah ni sedappppppppp...hehehehe
Makan plak ngan ayam panggang panas2 baru kuar dari oven....Syyy...ayam tu aku dah pau 2 ketul...tinggal lagi 4 ketul jew..hehehehe

No comments:

Post a Comment