Thursday 30 May 2013

MELAWAT SEDARA DEKAT PAIP AIR BESAR....

Bukan paip untk buang air besar tau..tapi paip air tu yg besar...Aku suka tgk benda2 yang kreatip ni..Sapa la punya idea..Kt Pandan Indah pun aku nampak ada gak paip air ni..SYABAS punya kot...Tapi yg ni aku amik gambar kt Bukit Merah Lake Town Resort masa bercuti bulan 12 ari tu... Sbenarnya mak aku bw sbb nak pujuk aku la tu...Ye la ...dia gi jalan jauh...bw aku gi Bukit Merah je..Huhuhu...tupun on the way nk balik KL singgah la tido situ 3h2m...Boleh la tgk orang utan jap & main air kt Water park dia..Tp mak aku cakap kita x boleh merungut..."kena bersyukur"...(hmmm..tu dh jd tagline mak aku...)..Yolah mak...
Hehehe..aku ngan cousin (Haikal) kt depan pintu masuk..Amik gambar sementara Achik & abang aku Q beli tiket..
Haa...ni ler paip air besar tu...patut la ada water park...rupanya air dari paip ni kot...
Ni senarai harga pakej...Kami amik pakej "Water Park & Orang Utan Island"...
Sempat amik gambar  kt jeti nk gi Orang Utan Island....Masam .....
Biasa la ..mana-mana water park (yg aku pernah pergi la) kena la pakaigelang...Yg ni nk naik bot gi pulau pun kena pakai gelang gak...kalo gelang emas medti achik & nenek aku suker tu..hahahaha
Huh..dah naik bot pun....Haikal tu jeling macam nak kuar biji mata...
Ni la sedara yg kami melawat tu....hahahaha..malu la plak dia....
Boring pun lama2 dok situ..Camana la akak2 & abang2 yang hensem tu buleh keja kat situ lama2...Mesti boring kan....

No comments:

Post a Comment