Saturday 16 September 2017

16 SEPTEMBER HARI MALAYSIA- MANA HELIKOPTER?

Hari ni Sabtu  
16 Sept 2017..
Cuti Umum..
Memang Sabtu cuti pun..
Hai naperlah 16 Sept bukan hari Jumaat ke..hari Ahad ke or Hri Isnin ke..
Hahaha....
Nak cutiiii jer..
Kikikikiki....



Mmmm...kalau Hari Malaysia..Merdeka bagai mesti ada helikopter berderet kat angkasa erea umah i..
Tapi naper hari ni sunyi jer...
Dah pukul 10 pagi pun x de dengar helikopter pun..
X nampak pun deretan helikopter...
Semua lupa ker  hari ni Hari Malaysia..??


Sambil makan Pisang Nangka Goreng yang sedap ni...mbil aku tinjau- tinjau kat tingkap...
Mmm...xde apa yang melintas kat angkasa...
Nak tanya mak aku..
Mak aku xde..
Aku bangun jer tengok mak aku memang dah xde..
Yang ada hanya Pisang Goreng bawah tudung saji..
Ada Pulut...
Mmm..aku makan Pisang Goreng sebab panas lagi..
Tengok keter mak aku xde...
Mmm...mak aku gi pasar kot...


Sampai sudah...memang xde pun helikopter..
Jet pun xde..
Jalan pun lengang jer...


Dah mula panas...
Tengok air tasik jer sambil makan Pisang Goreng..
Sampailah pukul 12 mak aku balik..
Mak aku cakap gi Pasar & Cuci Kereta..
Bila tanya mak aku napwr hari ni xde Helikopter banyak- banyak yang bawa bendera tu..
Kan hari ni Hari Malaysia...
Mak aku cakap...
Memang la xde sebab Tahun ni Sambutan Hari Malaysia kat Sabah  & malam nanti baru sambut...
Laaaaaaaaaa.....
PATUT LAAAAAAA....
Ok...sebelu. mak aku bising....aku gi mandi dolu....
Bye..!!!

No comments:

Post a Comment