Wednesday 24 September 2014

KUSANGKA 2.....RUPANYA 3......JANGAN-JANGAN 4..!!!!!

Ni  bukan citer  MADU 3 ...
Bukan citer P.Ramlee tu ye....
Hehehehe
Tetapi pasal Demam UPSR yang entah sampai bila akan berakhir...
Tengok TV...
Baca paper...
Semua pasal UPSR yang belum habis2....
2 minggu aku xtengok blog aku ni sebab nak fokus kat UPSR lah kununnya.....
Tapi nasib kami yang lahir pada tahun 2002....
Khabarnya belum pernah berlaku dalam sejarah...
UPSR BOCOR...
KENA REPEAT....
Hmmmmmm



Cuti seminggu bermula 12- 21 September 2014 bagaikan x beerti kerana UPSR yang belum selesai2 lagi...
11 September bukanlah hari terakhir UPSR kerana Sains & English akan diadakan semula pada 30 September nanti..

Makanya cuti seminggu hanya berlalu sepi...
hahahaha...putis x ayat aku...
Sebenarnya ni ayat puitus dari mak aku...
hahahahaha..
Mak aku bersajak untuk aku yang bersedih pasal UPSR...
Sedih lah sangat....!!!!!

Mula2 memang sedih..
Tapi lama2 dah xde pesaan dah.....



Rasanya bukan aku jew yang dah hilang mood....kengkawan aku pun sama...
Masing2 siap berwechat...ber Fb bagai dah  setelah sekian lama di bloking oleh parent memasing...hahahaha

Ada sorang kawan aku siap call aku ajak tengok wayang ...siap offer nk banja aku tgk wayang...
Tapi bila minta permision...mak aku x kasi....huhuhuhu

Sebab nak pujuk aku makanya mak aku benarkan aku langgan citer SALOMA kat Astro First..
Hehhehehee

Sepanjang 3 hari 3 malam memang aku layan la citer ni sampaikan semua dialog dia aku dah hafal....
Lagu Seven Lonely Days tu pun aku dah boleh nyanyi ...hahahahaha

Hari Khamis kakak balik sebab cuti study week....Aku ngan kakak memang layan la citer ni sepanjang 3hari tu sebab kan langgan citer ni RM20 sepanjang September  tu untuk 3 hari je pun boleh tengok...hahahaha

Baru  semangat mulakan sekolah pada hari Isnin  22 September...ada lagi KEZUTAN untuk kitorang Tahun 6....Dalam paper & TV kecoh yang kertas Math 1  plak bocor....
Math kena repeat plak pada 9 Oktober lepas Raya Haji nanti....
Hadoiiiiiiii...
Kusangkakan 2 paper je nak repeat.......
Rupanya 3 doh.....
Hmmmm..jangan -jangan  lepas 4 plak.....
Mana la tau esok ada plak berita BM plak bocor...
Hmmmm...apa-apapun redho je lah....
 

No comments:

Post a Comment