Friday 24 May 2013

Winter Sonata


Hai..ni la crita yg aku lyan tadi..Mak aku kate crita ni popular mse aku blum wujud lagi..x ksah la,sbb aku pon mmg suke crita,filem,lagu&makanan(bab makanan mmg aku laju..hehe)yg lame-lame..walaupon,lahir thun 2002(zaman mellenium)tapi..selera aku old taste skit..aku bleh lyan crite-crite p.ramlee dan lagu-lagu 70-an,80-an,90-an smpai la skrang..SERIUSLY!!aku ske sgat lagu dlu-dlu..mgkin sbb mak aku slalu bkak radio 'klasik f.m' dan 'sinar f.m' wktu dlam kreta..so,lagu-lagu lame da jadi srapan aku stiap pagi..mcm jgak cerite ni..aku ske sgat..!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Antara ceri yang saya minat dengan Autumn in my heart... sampai melukis2 lagi watka dalam cerita. Kenangan betul.

    ReplyDelete