Monday, 30 December 2019

MAKAN KENDURI PENUTUP 2019

Kompang dipaluuuuu...
Pengantin baru...
Haaaaa..... Ni citer tengahari tadi
Gi kenduri @ Dewan Arena Alam Damai
Kawan mak aku nyer kenduri
Aku.. Abang..Kakak semua ikut


 Pukul 12.30 pengantin dah sampai
Awal betul...
Selalu bukan ke pengantin sampai pukul 1
Kata mak aku agaknya mereka plan awal supaya x mengganggu waktu Zohor..
Lagipun kata mak aku eloklah awal
Takdelah kelam kabut pengantin naknsolat bagai


Pengantinnya
Ni kenduri sebelah lelaki
Sebelah perempuan pun patutnya mak aku plan nak gi minggu lepas kat Ipoh
Memanh dijemput oleh mak pengantin lelaki ajak gi sama
Tapi masa tu otw balik dari Kedah & kakak rushing nak gi kenduri kawan kakak kat Dengkil
Melepassss..
Aku suka jer gi kenduri....

Cantiknya pengantin


Lauk-pauk

Sedap..
Sebab lapar๐Ÿคญ


Abang ikut
Kakak ikut
Aku & mak aku
So... Semua lunch kat kenduri l๐Ÿ˜


Nasi ni macam nasi lemak Kedah la


Dewan kenduri

Aku,abang & kakak makan semeja
Mak aku gang ngan gang mak-mak


Gudies

Kek Coklat

4 comments:

  1. Tahun ni akak tak banyak jemputan kenduri kahwin..tapi tahun depan banyak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiter pun cuti sekolah kali ni x banyak makan kenduri @ Kedah.
      Selalu kalau balik Kedah memang puas makan kenduri

      Delete
  2. Kak pun suka makan kenduri. Haha. Banyak pilihan lauk ๐Ÿ˜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Seronok makna kenduri..
      Kiter xdelah minat sangat about makanan tapi suka tengok gelagat orang & suka guddies๐Ÿ˜

      Delete